Virtuális autizmust okozhat az ovisok kütyühasználata
Az elmúlt két-három évben drasztikusan elkezdett romlani a gyerekek nyelvi teljesítménye, állapították meg egybehangzóan a kutatáshoz szükséges szűrések elvégzése után az óvodai logopédusok.
Az elmúlt két-három évben drasztikusan elkezdett romlani a gyerekek nyelvi teljesítménye, állapították meg egybehangzóan a kutatáshoz szükséges szűrések elvégzése után az óvodai logopédusok.
Azt írják, az iskola célja a digitális kultúra helyes használatára nevelés, nem pedig a tiltás.
Tankockák, Wordwall, Redmenta, Excel vagy Adobe Acrobat – csak néhány azon digitális platformok közül, amik segíthetik a diákokat a tananyag elsajátításában. Arról nem is beszélve, hogyha órán vagy a leckeírásnál kerülnek elő, akkor teljesen más kompetenciát fejlesztenek, mint a hagyományos módszerek.
A távoktatás időszakáról sokféle tanulságot le lehet vonni. A negatív következmények mellett akad azért pozitív hozadék is - mutatjuk, miről lehet szó többek között.
Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.